Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Мілевська Т$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 6
Представлено документи з 1 до 6
|
1. |
Мілевська Т. С. Оцінка інноваційної активності региону [Електронний ресурс] / Т. С. Мілевська // Бізнес Інформ. - 2012. - № 4. - С. 104-107. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2012_4_33
| 2. |
Мілевська Т. С. Моделі інноваційного розвитку економіки [Електронний ресурс] / Т. С. Мілевська // Бізнес Інформ. - 2012. - № 7. - С. 44-47. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2012_7_11
| 3. |
Мілевська Т. С. Статистична оцінка результатів інноваційної діяльності регіонів [Електронний ресурс] / Т. С. Мілевська // Бізнес Інформ. - 2013. - № 6. - С. 145-150. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2013_6_24 Розглянуто проблеми інноваційного розвитку в регіонах, який, як правило, забезпечується інноваційною активністю підприємств, що знаходяться на даній території. Інноваційний розвиток регіонів слід розглядати в розрізі рівня інноваційного розвитку відповідних галузей промисловості. Розглянуто регіони України і 23 показники інноваційної діяльності. Застосування багатовимірного шкалювання дозволило розташувати регіони і показники в просторі тривимірної розмірності для достатньо адекватного відтворення спостережуваних відстаней між ними. Вибір методу та системи показників обумовлений оптимальністю критеріїв, що характеризують регіональну диференціацію рівня розвитку регіонів.
| 4. |
Раєвнєва О. В. Методичний підхід до анкетування цільових груп – користувачів послуг ВНЗ [Електронний ресурс] / О. В. Раєвнєва, Л. А. Гольтяєва, Т. С. Мілевська // Бізнес Інформ. - 2016. - № 9. - С. 81-87. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2016_9_12 Розроблено методики анкетування цільових груп, що користуються послугами ВНЗ. Розроблена методика пропонується для виявлення потреб користувачів освітніх послуг та є складовою університетської системи моніторингу привабливості ВНЗ, яка спрямована на формування його позитивного образу в освітньому просторі. Наведена методика складається з п'яти етапів, для кожного з яких сформульовано цільову спрямованість, завдання та шляхи її досягнення. Проаналізовано та наведено основні вимоги до освітніх послуг, що висуваються цільовими групами ВНЗ. Впровадження розробленої методики дозволить здійснювати обгрунтоване та своєчасне коригування освітнього профілю ВНЗ, проводити модернізацію навчальних планів програм підготовки магістрів та бакалаврів, змісту відповідних навчальних дисциплін; спрямоване на усунення дисбалансу між можливостями ВНЗ у підготовці компетентнісного фахівця, з одного боку, та потребами роботодавців, з іншого.
| 5. |
Мілевський С. В. Перспективи формульного фінансування вищої освіти в Україні [Електронний ресурс] / С. В. Мілевський, Т. С. Мілевська // Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія : Економічні науки. - 2015. - Вип. 15(2). - С. 36-41. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvkhdu_en_2015_15(2)__11
| 6. |
Мілевський С. В. Аналіз ринку освітніх послуг в Україні [Електронний ресурс] / С. В. Мілевський, Т. С. Мілевська // Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія : Економічні науки. - 2014. - Вип. 8(3). - С. 34-39. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvkhdu_en_2014_8(3)__9
|
|
|